keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Weird me.

Vilma haastoi minut hauskaan tehtävään luetella viisi omituista tapaani. Tässäpä nämä:

1. Lapsena minulla oli unirätti, joka oli aina oltava vieressäni nukkumaan mennessä. Nypläsin lakanan reunat aina ihan mutkalla. "Tökin" lakanan teräviä laitoja kynsieni alle ja nypläsin lakanaa sormissani. Nyt tämä tapa on minulla jälleen vuosia myöhemmin. Ei minulla sentään ole enää mitään uniriepua, mutta edelleen nyherrän lakanan reunoja ja mies saa olla tunkemassa lakanaa taas petauspatjan alle piiloon :D

2. Kun olen vesisateella auton kyydissä moottoritiellä, mietin mielessäni, että lasinpyyhkijät eivät saa osua oikeaan laitaan silloin, kun ollaan valopylvään kohdalla.

3. Joka päivä on järjesteltävä jotain. Esimerkiksi ihan vaan laitettava sohvatyynyt suoraan. Kunhan jotain tulee järjesteltyä.

4. Juusto laitetaan leivälle aina leikkeleen alle, eikä toisinpäin!

5. Olen toisinaan hyvinkin kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppi, jolloin ei kelpaa mikään muu kuin silloisen halun kohteena oleva esine, tavara tai mikä milloinkin. Silloin kun päähänpisto iskee, niin se on saatava. Kärsivällisyys ei kuulu hyveisiini!

Haastan edelleen tähän haasteeseen KAIKKI, jotka eivät ole vielä haastetta toteuttaneet. Näitä on hauska lukea!

3 kommenttia:

Pipari kirjoitti...

voisin tehdä tämän joku päivä! minulla myöskin on neurooseja!

Stylespot kirjoitti...

Heh hauskoja juttuja:) Munulla oli myös lapsena uniriepu...se oli villaa ja nypläsin siitä irti sellaisia nukkapalloja:D Ja kyllä se juusto kuuluu sinne leikkeleen alle;)

Marge kirjoitti...

pipari: Tee ihmeessä. Näitä on hauska lukea.

lovely: Juu, leikkele päälle ehdottomasti :D