keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Lukemisia


Onko mitään järkee lukee kolmea kirjaa yhtä aikaa? Ei - mutta kahta useimmiten luen. Minulla on nykyään luettavana kotikirja (tässä tapauksessa kaksi) ja työmatkakirja. Kotikirjaa luen iltaisin ennen kuin menen nukkumaan. Kirjaa on parasta lukea sängyssä peiton alla. Grishamin Avustaja on temmannut mukaansa, joten sitä ei malttaisi jättää kesken. Se on tän hetken ykköskotikirja.

Aamuisin luen junassa Metron, mutta tulomatkalla on ollut tylsää vain istuskella, vaikka matka ei olekaan pitkä. Siispä nykyisin kotimatkalla on kirja nenän edessä. Työmatkalukemisena minulla on tällä hetkellä Harry Potter maraton. Kolmas kirja menossa. Unohdin vaan ottaa siskolta kirjoja lainaan, mutta kirjastot on keksitty. Ne on edelleen hyviä, vaikka jo aiemmin on kaikki luettu.

Nyt kynttilänvalo ja kohta unille. Niin, ja lukemaan. :)

5 kommenttia:

Piiju kirjoitti...

Harry Potterit on huippuja, kirjakaapistani löytyy niistä jokainen:))

Voi kertoisitko sitten mitä pidit tuosta Lankakaupan tytöstä? En ole yhtään niistä Lankakauppa-kirjoista lukenut, mutta kiinnostaisi kyllä:)
Ja olen vähän miettinyt sellaista synttärilahjaksi käsitöitä harrastavalle ystävälleni. Ne synttärit on onneksi vasta toukokuussa.. joten tässä on hyvin aikaa:))

Marge kirjoitti...

Piiju: Lankakaupan tyttö on ollut ihan hyvä, mutta ei mikään huippu. Olen sitä lukenut vielä melko vähän, sillä Avustaja on enemmän temmannut mukaansa. Voin tulla kertomaan loppukommentit, kun olen saanut kirjaa enemmän eteenpäin. :)

syys kirjoitti...

Potterit on mun suosikkeja myös! Olisin halunnut napata reissuun mukaan, mutta jätän tiiliskiven kotiin ja nappaan messiin pokkarin, jonka voi unohtaa minne tahansa kunhan opus on luettu (;

Marge kirjoitti...

syys: Pokkariit on just hyviä matkakirjoja! Ja olen harrastannut samaa kirjojen jättämistä reissulla ;)

Marge kirjoitti...

Piiju: Vielä tuosta Lankakaupan tytöstä. Se oli ihan luettava, mutta ei suosikki chic lit:äkään. Olisi kyllä pitänyt ensin lukea kirjasarjan eka kirja. Se jäin minulta lukematta. :/ Kuitenkin ihan luettava ja viihdyttävä kirja oli kyseessä.