tiistai 14. joulukuuta 2010

Itsensä hemmottelua

Työpäivä takana, Sellolta haettu uusia hiustuotteita, ruoka laitettu, koira lenkitetty, yksin kotona... Mitäs sitten? No itsensä hemmotteluilta! :)


Ensin ihon kuorinta ja sitten naamio. Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa tälläistä syväpuhdistavaa kurkkunaamiota, jonka annoin vaikuttaa vartin. Vain kurkut puuttuivat silmistä. Pitäisi kyllä ehdottomasti käydä ammattilaisella kasvohoidossa. Viime kerrasta on jo melko tarkallleen vuosi.


Naamion vaikuttaessa laitoin saunan lämpimäksi. Kesällä käytämme harvoin omaa saunaa, mutta talvella tykkään käydä saunomassa, kun on kylmä. Olen toivonut M:lle joululahjaksi saunajuttuja ;) Vähän omakin lehmä ojassa. Erityisesti haluan saunatuoksuja.


Saunan jälkeen lökövaatteet päälle ja kunnon ihon kosteutus. Kuorinnan ja naamion jälkeen tuntuu, että iho imisi itseensä purkillisen rasvaa. Vielä kynttilät palamaan ja lasillinen viiniä, niin a'vot!


Ja ne tuotteet, jotka tänään ostin Hair Storesta mukaan, ovat Tigin Headshot Heavenly Hydrating shampoo sekä Tigin Oatmeal & Honey hoitoaine. Hair Storella oli useita tigituotteita kaksi yhden hinnalla, joten nämä lähti kokeiluun. Kumpaakaan en vielä tänään kokeillut, mutta shampoo lupaa hiuksiin kosteutusta sekä kiiltoa lopputuloksena silkkiset hiukset. Tuoksu on ainakin aika karkki. ;) Hoitoaineen ostoon konsultoin myyjää, sillä minulla on helposti takuttava hius ja hän suositteli tuota hoitoainetta. Lupaa myös kosteutta ja kiiltoa. Näitä testaamaan seuraavaksi!

8 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Ihana postaus! <3 Alkoi heti tehdä mieli pitää tollanen ilta itellänikin. Mulla vaan ei ole saunaa täällä :( :)

~M~ kirjoitti...

Jos sinulla on takkuuntuva hius,niin suosittelen Loreal Profesionalin absolut repair sarjaa,jota itsekkin käytän:) Itse olen kampaajaksi opiskellessa kokeillut vaikka mitä vaihtoehtoja,mutta minulle tuo oli sopivin:) Tosin kaikkihan ei käy kaikille:/

Nanna kirjoitti...

Oi, ihanalta vaikuttaa sun ilta! :) Itsensä hemmottelua ei voi olla ikinä liikaa! :)

Satu kirjoitti...

piti tulla heti kurkkaamaan tänne :)
itsensä hemmottelu on tärkeää, itekki sitä harrastan :P

Chatrin kirjoitti...

Omaa saunaa tulee kyllä ikävä!
Mutta hei mulla on ollut noita molempia shampoita ja hoitoaineita ja mun hiuksille ne on sopinut bueno. Toivottavasti oatmeal hoito ei ole sulle liian hoitava, ettei hiukset sitten latistu. Kokeile käyttää vaikka kerran viikossa tehohoitona, jos muuten tuntuu liian hoitavalta.

Marge kirjoitti...

Sari: Mut sä voit pitää muuten hemmottelua. :) Naamiot ja kuorinnat onnistuu ilman saunaakin ja sit naunan tilalle voi keksiä jotain muuta :) Tuollaiset itsensä pikkuiset hemmottelut on tärkeitä. Mä oon koko ajan menossa ja tekemistä riittää, niin välillä on kiva itsekseen vaan henkästä ja tehdä jotain kivaa itselle.

~M~: Kiitos vinkistä, pitää kokeilla! Mäkin oon kokeillu vaikka mitä, mutta mitään en oo jättäny vakkariks.

Nanna: Totta, hemmettelua ei tosiaan koskaan liikaa. :)

S: I totally agree! :)

Chatrin: Molempia olen kokeillut kerran ja tykkäsin. Tuo hoitoaine tosiaan vaikuttaa todella hoitavalta, joten taidan ottaa neuvoista vaarin ja käyttää sitä vaan "tehohoitona". Pitää ostaa joku toinen hoitsikka sellaseks varsinaiseks, jolla pesee useammin.

Inaria kirjoitti...

Olen testannut molempia ja niissa ei ollut mitaan vikaa. Taytyykin poiketa, alennukset kuulstaa hyilta!

xx

Marge kirjoitti...

Inaria: Tigiä ei oikein raaski Suomesta normaaliin hintaan ostaa, niin alennukset kannattaa kyllä hyödyntää :)