maanantai 20. joulukuuta 2010

Uusi hymy ja joulu

Tänään olen paketoinut viimeiset lahjat ja valkaissut hampaita. Hyvä kompinaatio, eikö totta? ;)


Olen kesästä asti suunnitellut valkaisevani hampaita ja sen jälkeen kun Lintu postasi tämän postauksen, uskaltauduin minäkin tilaamaan IsoSmileltä omat valkaisuliuskat. Tilasin liuskat keskivahvalla valkaisulla ja selkeästi hampaat ovat valkaistuneet jo kolmen käyttökerran jälkeen. Ensimmäisen kerran jälkeenkin eron jo mielestäni huomasi. Kokonaisuudessaan valkaisukuuri on 14 päivän mittainen. Olen tyytyväinen.


Joulua ajatellen kaikki alkaa olemaan valmiina. Lahjat on jaettu pussukoihin sen mukaan mikä menee minnekin. Torstaina lähdemme ajelemaan Keski-Suomeen. Olemme aattoaamun perinteisesti M:n vanhemmilla ja mummolassa ja illaksi menemme minun vanhemmilleni, jossa vietän koko loppu joulunajan. Takaisin tullaan tapaninpäivänä. Jos en enää ehdi tänne ennen joulua, niin..

IHANAA, NAUTINNOLLISTA JOULUA KAIKILLE! <3

7 kommenttia:

alli kirjoitti...

miten noita käytetään? kauanko tollainen systeemi "toimii"? kerro sitten et millainen oli tulos ja kuinka tykkäsit! :) jänskää! :D

Miia kirjoitti...

Rauhallista joulua!

Chatrin kirjoitti...

Lämpöistä joulua!

Inaria kirjoitti...

Taytyykin testata tuo setti. Kiitos vinkista ja hyvaa joulua!

xx

Marge kirjoitti...

alli: Tuossa paketissa on neljälletoista päivälle omat liuskansa. Oma liuska ylähampaille ja oma alahampaille. Oon pessy hampaat, odottanut jonkun vartin ja laittanu sitten liuskat hampaisiin vaikuttamaan. Liuskoissa on liimapinta, joka pitää ne paikallaan ja samalla liuskoissa olevan valkaisugeeli valkaisee hampaita. Liuskoja pidetään puoli tuntia ja sitten ne otetaan pois. Mulla ainakin liuskat on ollu tosi tiukassa ja niitä on saanu ihan repiä pois, mutta ne lähtee sitten kyllä kerralla ja geeleineen, eli hampaat periaatteessa tuntuu ihan puhtailta. Oon tykänny kyllä tosi paljon noista! Oon nyt neljä kertaa käyttäny (kohta lähtee viides) ja ero on musta jo huomattava. Enää tästä tuskin valkaistuu juurikaan, mutta ehkä se valkoisuus pysyy sitten pidempään, eli aion käydä kuurin loppuun. En oo joka päivä pitäny liuskoja, vaan nytkin joulun ajan olin käyttämättä. :) Ja ei vihlo tai mitään. Pystyy myös puhumaan liuskat suussa.

Miia: Kiitos! Toivottavasti myös sinun joulusi oli ihana! :)

Chatrin: Joulu oli sään puolesta aika kylmä, mutta sisällä oli mukavan lämpöistä ja mielikin jouluinen :)

Inaria: Suosittelen! :) God Jul!

syys kirjoitti...

Ihania lahjoja, ihana tunnelma teidän Joulussa <3 Ja voi miten valkoista sielläkin on! Huikeeta!

Marge kirjoitti...

syys: Tänä vuonna oli niin valkea joulu. Oikein niinkuin joulun pitää ollakin! Ja lahjat oli kiiiivoja! :)