tiistai 2. helmikuuta 2010

Wanted: Raymond Weil

Lapsena käytin aina kelloa ranteessa. Minulla oli silloin sellainen violetti nahkarannekkeinen Leijona, joka ostettiin äidin kanssa kotikuntani silloisesta kulta- ja kelloliikkeestä.


Välissä meni monta vuotta ettei kelloa näkynyt ranteessani. Ylioppilaslahjaksi toivoin valkoista nahkarannekkeista Axcenttia ja siitä kellojen käyttö taas alkoi. Tällä hetkellä kovassa käytössä on kuvan Esprit. Kello on vähän kuin koru. Ainakin tuollainen siro kello. 

 (Kuva täältä)
Jos saisin valita minkä tahansa kellon, olisi valinta helppo. Raymond Weilin Tangoa olen katsellut jo muutaman vuoden, timanteilla tietenkin. Klassinen, siro ja tyylikäs. Sopisi niin hyvin businesslookkiin. ;)

9 kommenttia:

Kaitaliina kirjoitti...

Upea tuo Raymondin kello. En oikeastaan koskaan ole ollut kelloihminen. Mullakin on Axcentin valkoinennahkaremminen kello, josta kyllä tykkään vieläkin, harmi vaan että patterit on sökönä.. Oon NIIN laiska fiksaamaan tuollaisia asioita..

Marge kirjoitti...

Kaitaliina: Tuo mulle kello paristonvaihtoon :D

Alma kirjoitti...

Ui, Tango on niin ihana. Poikaystävän siskolla on se. Vähän timantteja, mutta silti ei liian koristeellinen. Perfecto! Mä haluaisin ostaa Weilin, piti jo viime kesänä, kun oltiin reissussa. Mutta sitten se jäi. Mutta nyt päätin toivoa valmistujaislahjaksi avustusta kellohankintaani varten.:)

Unknown kirjoitti...

Sopis kyllä mahtavasti bisnes naiselle ;> Ja tosi kaunis kello.

Naily kirjoitti...

Onpa kaunis kello!

Minulla on ollut pitkään käytössä 18-vuotislahjaksi saamani hopeinen Leijona-kello. Se on kuin rannekoru, joten olen tykännyt siitä paljon. Kesällä siitä vain loppuivat patterit, enkä lomalla jaksanut sitä vaihtoon kanniskella, kun ajasta ei ollut niin väliä. Sitten se vain jäi ja jäi ja lopulta vuosia kellottomana ollut hani sai ällyytettyä minutkin samaan kokeiluun. Enpä ole ihme kyllä kapinetta kaipaillut. Ranne vain on muuten alaston eli edelleen himoitsen Nomination-korua tilalle. Jokohan se kohta saisi hankittua...

Marge kirjoitti...

Alma: Olemme taas samoilla linjoilla. :) Kunnon laatukellon jos hankkii, niin siinä kelloa sitten vuosiksi eteenpäin. Nuo Weilitkin ovat niin ajattomia.

sups: Olen samaa mieltä. :)

Tincali: kellottomuuteen kyllä tottuu. Lomalla sitä tulee oltua kelloitta ja ei sitä heti muista laittaa arkenä välttämättä takaisin ranteeseen. Nominationit on ihania. Mulla on kaksi ranneketta ja kovassa käytössä. Nyt haluaisin seuraavaksi hankkia haisuli-palan siihen. :) Harmi vaan niitä saa aina vain rajoitetun ajan.

vippe kirjoitti...

Mä on kausittain kellon käyttäjä, eli siis niin kauan kun patterit kestää :) Nyt on kellosta ollut paristot lopussa noin pari vuotta, enkä vieläkään ole saanut vienyt sitä vaihtoon, vaikka päivittäin kävelen kelloliikkeen ohi. Se on kuitenkin niin ihana kello, että käytän sitä välillä ihan koruna :)

Toi Tango on tosi nätti! Saiskohan sen sellaisilla ikuisuusparistoille... :D

Miss M kirjoitti...

Mäkin etsin jotain ton tyylistä kelloa, ajatonta, tyylikästä ja samalla se tosiaan toimii myös koruna. Harmi kun kadotin mun lempparikellon..

Marge kirjoitti...

vippe: Sulle sopis siis eco-drive kello. Toimii valolla eikä paristonvaihtoa. :) harmi vaan tuota tangoa ei sellaisena mallina saa..

Maria: Oi ei, toivottavasti kellosi vielä ilmaantuisi jostain. Tavaroiden - ja vieläpä lemppareiden sellaisten - hukkaaminen on ikävää.