torstai 4. helmikuuta 2010

Pikkujoulukausi meni jo... vai menikö?


(Kuva täältä)

Pikkujoulukausi oli ja meni, mutta saa kai sitä silti haluta punaista mekkoa. :) Mulla on joku mekkovillitys meneillään ja vaatekaupoissa katselen liikkeiden mekkotarjonnan läpi lähes poikkeuksetta. En ole vielä koskaan uskaltautunut Nellystä vaatteita tilaamaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ainakin kuvan mekko lähtee ostoskoriin ja saa nähdä mitä muuta sitä keksii mukaan. Pitää syventyä Nellyn tarjontaan vielä vähän syvällisemmin. Samalla tilaus lähtee  myös H&M:lle kevätvaatteista. Useimmat ovat jo omat kesähepeneensä tilailleet aikaa sitten, mutta minä Matti myöhäisenä tilaan ne vasta nyt viikonlopun aikana yhteistilauksena ystäväni kanssa. Kesä kesä kesä tule jo!

Illalla lähden taas kohti Helsinkiä. Huomenna on uusi haastattelu. Maanantaina tein kotona netin välityksellä soveltuvuuskokeet ja niistä saan arvion myös huomisessa haastattelussa. Samalla reissulla jään sitten Helsinkiin koko viikonlopuksi. Palataan taas ensi viikolla!

5 kommenttia:

Chatrin kirjoitti...

Ihana mekko. Saa sitä punaisia mekkoja haluta, vaikka olis kesä :)

Pidän taas peukkuja haastattelua varten ja mukavaa viikonloppua!

Pisaroita kirjoitti...

Herran jestas, mä en oo vielä edes uhrannut ajatustakaan kesälle :D

Pisaroita kirjoitti...

Niin ja mukavaa reissua sekä peukutukset!

Marge kirjoitti...

Chatrin: Joo mä oon smaaa mieltä ja käyhän se punainen kesälläkin. Kiitos peukuista! Huomenna on tärkee päivä.

Katja: Mä oon jo hiljaisia toiveita suonut sen suhteen, että kevät alkaisi kohta pikkuhiljaa kurkistelemaan. No vielä on aikaa.. Kiitos kiitos <3 Ja myökin nähdään jo pian, jee!

dolce kirjoitti...

Punainenhan on itseasiassa aika kesäinen väri, kun sen yhdistää valkoisiin asusteisiin :)