perjantai 18. joulukuuta 2009

Tieto tulevasta.

Oon ollut ihan hermoromahduksen partaalla viime päivät. Työnteosta ei ole meinannut tulla yhtikäs mitään, kun olen vain vilkuillut puhelinta jatkuvasti odotellen M:n ilmoitusta miten kävi työpaikan kanssa. Tänään viimein saatiin tieto. Ei tullut työpaikkaa. Harmittaa kyllä, mutta that's life. Katsotaan kesällä tilannetta uudestaan.. :)

Tänään minulla alkoi joululoma! Viikonloppuna naputtelen opinnäytetyön loppuun. Ihanaa saada toi ikuisuudelta tuntunut projekti päätökseen. Sitten enää ensi vuoden puolellä kypsäri ja seminaarissa työn esittäminen. Vielä käydään huomenna muutama joululahja sekä tulevalle kummitytölle ristiäislahja ostamassa. Ens viikolla voi keskittyä vaan jouluiluun. Yhdet kahden hengen pikkujoulut tulee vielä vietettyä maanantaina. Tuota iltamaa odotan kuin kuuta nousevaa. Mahtaa olla huikea yöelämä, mutta eiköhän me ystäväni kanssa kaksinkin illasta selvitä. :)


Nyt kuitenkin keskityn tänään vaan rentoiluun kirjojen parissa. Sain juuri Pilvilinna joka romahti -kirjan päätökseen ja nyt jatkan hömppälukemisen parissa.

4 kommenttia:

Kaitaliina kirjoitti...

Minulla menossa Sophie Kinsellan Himoshoppaajan sisko, jonka sain siskoltani:) Eli hyvinkin hömpällä täälläkin mennään.

Marge kirjoitti...

Kaitaliina: Mulla on vielä tuo Himoshoppaaja lukematta, mutta pokkari löytyy jo kirjahyllystä. :)

Noora kirjoitti...

Just vasta eksyin sun blogiin ja sehän on kiva :) Mä tykkäsin kovasti siitä "Rakkaus lainassa" tolta samalta kirjailijalta... Muita en oo sitten lukenutkaan...

Marge kirjoitti...

Noora: Hirmuisen mukavaa saada uusi lukija. :) Kiva, kun tulit ilmoittamaan itsestäsi. Minäkin luin ensimmäisenä sen Rakkaus lainassa -kirjan. Samantyylistä luettavaa oli tuo Vauvanpitäväkin.