torstai 29. lokakuuta 2009

Varaslähtö ja hiusasiaa.

Meillä on M:n kanssa viikonloppuna kihlajaispäivä, mutta minäpä olen silloin tietenkin koko viikonlopun merillä seilaamassa pikkujoulujen merkeissä. Emme me ikinä mitenkään suuremmin kihlapäivää ole juhlineet, mutta aina jotakin keksitty. Tänään päätettiin sitten ottaa varaslähtö ja ollaan kohta lähdössä syömään Memphisiin. Nami nam. Ulkona syöminen on kivaa hemmottelua.

Tänään ollut päällä:

Pitkä neule - H&M
Musta teeppari - Only
Farkut - Ichi
Saappaat - Bianco

Sitten aivan toiseen asiaan eli hiusten pidennyksiin. Minulla on itselläni pitkät, suorat ja tummat hiukset, mutta toivoisin niiden olevan paksummat. Olen tuuhennoksia miettinyt jo en-niin-tosissani melko pitkään, mutta kampaajalla niiden laitattaminen on niin kallista, etten ole raaskinut. Oma kampaajani arveli sineteillä tekemällä hinnaksi 300-400€ minun hiuksiini.


Kaverillani on ihanat pidennykset olleet jo jonkin aikaa ja hän hankki nyt kaikki kotitekoisiin hiustenpidennyksiin tarvittavat välineet itselleen, kolvit ym. Hänen hiustenlaittotaitoihinsa luotan ja hän lupasikin laittaa tuuhennokset, jos niihin päädyn. Hänen kanssaan voisin hoitaa hiusten tilaamisenkin, koska itse minulla ei ole yhtään hajua mistä saa edullisia, mutta hyvälaatuisia hiuksia pidennyksiin. Nälkähän kasvaa syödessä ja nyt en enää haluaisikaan vaan tuuhennoksia, vaan samalla pidennykset. Olisipa ihanaa omistaa oikein pitkät ja paksut hiukset. Ainut mitä pelkään on oman hiuksen vahingoittuminen niiden sinettien ansiosta, joten jos teillä on kokemuksia sinettihiustenpidennyksistä, niin kertokaa. Ne pidennykset tosissaan houkuttelisivat.. :)

10 kommenttia:

Keke kirjoitti...

Onnea kihlajaispäivän johdosta=) Ihanaa=) Ja kiva asu sulla! MÄ oon kans joskus miettiny et tuuhentais tuota omaa pehkoa...Just semmoset pitkät ja paksut hiukset ois niin ihanat...mut oon miettiny ihan samaa ku sä...Kerro sit tosiaan jos otat ne et miten kaikki menee jne.

Naily kirjoitti...

Todella kaunis tuo asusi! Nuo kynttilät ikkunalaudalla näyttävät myös ihanan tunnelmallisilta. Romantiikkaa pimeisiin iltoihin. :)

Me on juhlittu vuosipäivää alusta lähtien ja sattumalta kihlapäivä on kolme päivää sitä ennen eli samoihin aikoihin saatiin isompaa juhlinnan aihetta. On yleensä käyty silloin syömässä pitkän kaavan kautta ravintolassa. Oletteko kokeilleet Kummisetää? Suosittelen! Ihana ruoka ja mahtava palvelu.

Marge kirjoitti...

Keke: Kiitos. :) Mun pitää nyt tosissaan miettiä uskaltaisko ne pidennykset ottaa. Ne tosissaan houkuttelis. Kerron heti, jos otan ne!

Tiia: Ulkona syöminen on meilläkin ollut yleensä tapana juuri kihlapäivänä. Ei olla koskaan käyty Kummisedässä, mutta pitäisi ehdottomasti käydä kokeilemassa. Niin paljon kehuja se paikka on saanut! :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kihlajaispäivästä! Jos otat tuuhennukset, tulen sitten sulta kurkkimaan niihin liittyvää tietoa, olen joskus harkinnut itsekin :)

Mongusti kirjoitti...

Mulla on ollu joskus teippi pidennykset ja ne oli tosi kivat. Tykkäsin hirveesti. Ja ne on edullisemmat kuin sinetit. Niitä voi käyttää myös uudestaankin.
Ihana asu:)

Marge kirjoitti...

Silkkikengät: Kiitos :) Minä kyllä kerron heti, jos niihin päädyn. Kunhan treffailen taas kaveriani, niin pitää kysellä tarkemmin asiasta.

Mongusti: Teippi vois olla myös hyvä vaihtoehto, mutta sinetit siksi nyt kiehtoisi, kun ne sais halvemmalla kaverin laittamalla (vai saisko?).

Aune kirjoitti...

saapiko udella missä täällä käyt kampaajalla? kaipais jotain hyvää kampaajaa..

Naily kirjoitti...

Eihän asia tietysti minulle kuulu, niin kuin Pätkä sanoo, mutta Aunelle vinkki, että Hairlekiini (ainakin se Tiimarin vieressä oleva) on todella hyvä kampaamo. Itse olen tykännyt kovasti, enkä aio vaihtaa. Tykkään palvelusta.

Marge kirjoitti...

Aune: Minä olen käynyt jo monta vuotta Torikadun Elementsillä. Kun hyvän kampaajan löytää niin sitä ei hevillä vaihda. :)

Tiia: Hairlekiini on hyvä! Poikaystävä käy siellä ja tykkää. (ja tykkään minäkin tuloksesta ;)

Aune kirjoitti...

Ok, oon käynyt kerran itekin siellä elementsissä. Se on kyllä hyvä, toinen mikä on kuulemma kehuttu on se minnan hairlekiini.