keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Tuoksuja laivalta.

Oppari etenee tasaisen hyvää tahtia ja tänään pidän sen tekemisestä ansaitun vapaaillan. Paljon houkuttavammalta kuulostaakin aerobictunti ja sen jälkeen kotona rentoutumista ilman kirjaröykkiöitä nenän edessä ja molemmilla sivuilla. Ehkä voisin kurkistaa vaatehuoneeseenkin ja pakata ensimmäiset tavarat viikonloppuna koittavalle pikkujouluristeilylle. :)

Laivalta ostoslistan kärkipäässä on selkeästi uudet tuoksut niin minulle kuin M:llekin. Olen ollut pitkään Ralph Laurenin hajuvesien suurkuluttaja, mutta nyt kaipaan vaihtelua ja uutta tuoksua. Marie Keksi postasi jonkin aikaa sitten suosikkituoksuistaan, joista sainkin hyviä vinkkejä ja tuoksulistan kanssa kävin Sokoksella hajuvesiä tuoksuttamassa.

Emporio Armanin Diamonds ta Gucci Flora voisivatkin olla yhdet mahdolliset vaihtoehdot. Lopullisen päätöksen teen kuitenkin vasta laivalla. Haasteellisemmaksi tekee M:lle tuoksun ostaminen. Hän on pitkään käyttänyt Hugo Bossin Hugoa, mutta nyt tilalle jotain muuta. Hmm, vaikeaa.

Kuvat: 1, 2

8 kommenttia:

Keke kirjoitti...

tuo on just toi tuoksu mitä oon miettiny et pitäis ostaa ku moni on kehunu. Täytys käydä tuoksuttelee sitä, varmaan ihana tuoksu. Ja näyttääkin siltä=)

fudge kirjoitti...

Tuo diamonds on aivan ihanaa! :)

minea kirjoitti...

Miehen tuoksu on kyllä tosi tärkeä. Mulla tulee välittömästi tietyt ihmiset mieleen jos jollain on vähänkään samanlaista tuoksua, tai jos vaikka baarissa viereen seisahtaa tyyppi jota ei normaalisti vilkaisiskaan, sille saattaa alkaa jutella ihan vaan sen takia kun se tuoksuu niin hyvältä. Mut minä nyt meen muutenkin joka paikkaan nenä edellä, tuttuja rakkaita ihmisiä pitää käydä ekana aina haistelemassa kun näkee pitkän ajan jälkeen! tai siis ne luulee että halaan niitä tai laitan muuten vaan pään olalle... :D oikeesti haistelen kaikkia! :D

Mutta siis pointti oli, että minä en ainakaan antais mun miehen välttämättä vaihtaa tuoksuaan ainakaan kovin erilaiseksi :)

Anonyymi kirjoitti...

Tuoksuista en tiedä mutta pullot ainakin ovat kauniita :) se merkitsee jo kans jotain ainakin minulle :D

Marge kirjoitti...

Keke: Tuoksujen ulkokuoretkin eli noi pullot tekee paljon. Hajuvesissä on niin ihania pakkauksia.. :)

fudge: Mä oon nyt niin vahvasti sen kannalla, että käyköhän niin, että nappaan sen laivalta mukaan ilman muiden tuoksuttelua!? :) Toivottavasti sitä siellä sitten on!

Minea: Olen sun kans niin samaa mieltä siitä, että miehen tuoksu on todella tärkeä. Tuoksuista tulee just mielikuvia mieleen. M on kuitenkin vähän kyllästynyt jo käyttämään aina samaa tuoksua (kuten minäkin). Minä kuitenkin teen valinnan, niin saan hankkia myös minulle mieleisen.. ;)

Silkkikengät: Minullekin. :)

dolce kirjoitti...

Nuo kummatkin ovat ihan uusia tuttavuuksia minulle, joka olen niin laiska ostamaan uusi hajuvesiä. Pitääkin nuuhkia seuraavan kerran :)

Naily kirjoitti...

Sokoksella on hyvä käydä kokeilemassa kaikkea ja ostaa sitten halvemmalla laivalta tai kuten minä netistä. :D Kävin siellä vähän aikaa sitten useampaan otteeseen tutkimassa valikoimaa ja taisivat jo katsoa, että mitä tuo täällä ramppaa, kun ei osta mitään. Toiset tosin tuntuvat käyvän siellä usein hakemassa tuoksuannoksensa ilmaiseksi. xD

Tuo Armanin Diamonds houkutteli välillä, mutta hinnan takia jäi ostamatta. Netissä olisi toki halvempi, mutta joku muu sitten vei voiton.

Marge kirjoitti...

dolce: Käy ihmeessä nuuhkimassa. :)

Tiia: Juu tuo Armani oli ainakin Sokoksella melko hintava. Onneksi siitä vähän tippuu hinta tax freessä. :) Monet kyllä käy tuoksuttelemassa ja juuri niitä tuksuannoksia sokkarilta hakemassa. :D Mutta enpä minäkään ole tainnut koskaan Suomesta suoraan tuoksuja ostaa. Aina laivalta tai ulkomailta.