tiistai 20. lokakuuta 2009

Hämeenkadulta ostettua.

Tein eilen Mekan outletmynnistä kenkälöydöt. Testailin toissailtana gaalamekkoa ja totesin, että minulla olisi valmiiksi kiva hopeinen laukku, joka kävisi mekon kaveriksi. Hopeisia kenkiä vaan ei niin helpolla löydä. Noh, eilen ne kengät löytyivät ensimmäisesät kenkäkaupasta, jossa kävin. Tapaksen korkkarit ovat todella avonaiset ja enemmän kesäkäyttöön tarkoitetut, mutta ei minun montaa askelta tarvitse ulkona gaalailtana liikkua. Mikä parasta, korkkarit olivat tarjouksessa "Kaksi paria kenkiä 30€" ja olihan minun toisetkin kengät ostettava, kun itsestään korkkarit olisivat maksaneet 50€. Toiseksi pariksi valitsin Risto-Matti Ratian valkoiset ballerinat. :)

Vilasta ostin perus pitkän trikoopaidan ja kaupantekijäisenä sain mukaan uuden Olivia-lehden. H&M:ltä ostin keltaisen topin, sukkia ja muutamat paksut sukkahousut. Melko kesävaatteita ja -värejä, mutta saahan sitä värikkäämpiä vaatteita pitää talvellakin, eikö? :)

Ja vielä unihousut, jotka ovat lempparivaatteitani. Kotona vaihdan aina ensimmäisenä lököhousut jalkaan. Farkuissa en voisi kuvitellakaan kotona viettäväni aikaa ihan huvin vuoksi.

11 kommenttia:

Pisaroita kirjoitti...

Aika hyvä kenkätarjous :) Ja musta väreillä ei ole väliä, samat värit mulla ainakin on päällä kesät talvet :D

Unknown kirjoitti...

Kauniit nuo hopeanväriset kengät. Onpa ollut uskomaton tarjous, jos kahdet sai kolmellakympillä. :o

Marge kirjoitti...

Katja: Oli tosiaan. 130€ olisin normaalisti joutunu noista kengistä pulittamaan yhteensä. :)

Tiia: Kerrankin olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. ;)

Inna kirjoitti...

Noi unihousut näyttää huippukivoilta!

Mongusti kirjoitti...

Ehdottomast voi pitää värikkäitä vaatteita:)) Ihanat ostokset. Mä vaihdan kans aina kotona yöpöksyt jalkaan, niin paljon mukavampi olla:)

Riehu kirjoitti...

Kotona paan aina lökärit jalkaan ihan ensimmäiseksi kun kotiin saavun! Nuo on söpöt! :)

Keke kirjoitti...

Tuommosta kenkätarjousta ei voi ohittaa!!!!
Ja hei, mä en kans tajua jos joku pystyy oleilee himas farkut jalas. lököhousut heti jalkaan. mä haluan kans tuommoset. just parhaan värisetki vielä

Marge kirjoitti...

Inna: Ne on huippukivat :) Kovassa käytössä jo!

Mongusti: Joo, vähän väriä muuten synkkään syksyyn. :) Kotona pitää saada olla rennoissa asuissa.

Riehu: Todellakin teen samoin. Mikään ei saa puristaa tai ahdistaa :)

Keke: Kerrankin olin oikeassa paiakssa oikeaan aikaan tuon kenkätarjouksen suhteen. Ballerinat saa jäädä odottamaan ensi kesää, mutta onpahan sitten jo yhdet uudet kengät odottamassa. Nuo housut oli saatava heti kun näin ne. Olen yleensä joka joulu toivonut lahjaksi uniasua, mutta nyt en malttanut noita housuja jättää kauppaan. H%M:ltä löytyivät.

Minka kirjoitti...

Kivat noi kengät kyllä! Ja noi yöpöksyt kans, ite ostin muuten just kans uuden yökkärin H&M:lta, parasta olla lökäreissä vaan kotona.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat paidat :)

Marge kirjoitti...

Laakson neiti: Yöpöksyt on parhaat pöksyt. :)

Silkkikengät: Kiitos :)