maanantai 6. huhtikuuta 2009

Maanantai.



Laukku - Seppälä by Hanna Saren
Kengät - Bianco
Kietaisupaita - VeroModa
Musta teeppari - Only
Farkut - Only
Helmet - Esprit

Eilisen tylsyyden jälkeen on tämä maanantai lähtenyt käyntiin mukavasti. Torkutin kännykän herätystä noin tunnin ja sen jälkeen hipsittiin koiran kanssa aamulenkille. Aamutoimiin oli paljon aikaa, sillä menen kohta töihin ja jätin aamun 1,5 h koulua väliin. Vielä kun on tämä opiskelijaelämän vapaus olemassa, että silloin tällöin voi tunneilta luistaa. Ihanaa uutta viikkoa!

4 kommenttia:

Tasha kirjoitti...

Tosi kaunis toi laukku :)
Ihanaa viikkoa sinulle myös!

Pisaroita kirjoitti...

Taas tyttö kesäkengät jalassa! Mä en voim olla ihmettelemättä sun lämminverisyyttä edelleenlään :D Nim.merkillä talvikengillä kaupassa kaynyt ;)

Miia kirjoitti...

kivan avaran näköistä teillä :) ja hei, meillä oli joskus samanlainen matto kun asuin porukoilla! wuhuu! tuli ihan vanhat ajat mieleen <3 kivat vaatteet myös :)

Marge kirjoitti...

Tasha: Kiitos Tasha! Näin tuon laukun, kävelin ohi ja peruutin. Ja niin oli se saatava ;)

Vilma: Noi on parhaat työkengät ja toimii kesät talvet välillä muutenkin ;) Hehe. Mä oon by the way korkannu jo avokaskauden.

Miia: Mä oon saanu tuon maton myös porukoilta mukaani kotoa pois muuttaessa. Tämä asunto on tosiaan melko avara ja kaveri ehdottikin, et koska eteinen on niin tilava, niin eikös hankittais meille siihen biljardipöytä :D