tiistai 30. joulukuuta 2008

Collecting.


Kaikki alkoi tästä yhdestä viattomasta Mymmeli mukista. En ollut edes suunnitellut alkavani keräämään muumimukeja, minä en ollut saanut minkäänlaista muumikärpästä. Noh, kuinkas sitten kävikään, että anoppi antoi mukin minulle kesällä nimipäivälahjaksi. Siitä se ajatus sitten lähti...

Ostin toisen, kolmannen ja neljännenkin. Jouluaattona paketeista löytyi peräti seitsemän lisää ja nyt minulla on jo ihan kelvollinen kokoelma mukeja. En toki aio keräilyä tähän lopettaa, vaan haluan mukeja lisää. Pikkumyy, Hemuli.. monta perusmukia puuttuu.

Mikä on sinun suosikki muumimukisi?

5 kommenttia:

Amma kirjoitti...

Miulla on tällä hetkellä kolme suosikkia (jotka kyllä kaikki omistankin), Mymmeli, johon ihastuin heti ensi näkemältä vaikka sitä ennen en muumimukeja olekkaan keräillyt, se vain oli pakko saada!! Niiskuneidin ostin kaverille lahjaksi, mutta hupsis, se jäikin omaan kaappiin.. Ja Rakkaus muki on kanssa ihana =)

Vielä en tiedä jatkuuko keräily tästä pidemmälle, onhan ne kaikki muumit kyllä niin kivoja kuitenkin :)

Marge kirjoitti...

Minun ensimmäiset mukinikin olivat juuri Mymmeli, Rakkaus ja Niiskuneiti. Niiskuneiti ja rakkaus ovat kyllä yksiä minunkin ehdootomista lemppareista, nyt myös haisuli on vahvoilla ;)

Miia kirjoitti...

mun lemppari on rakkaus ja se mörkö. nyt mulla on rakkaus ja mymmeli. ja nipsumuki on ihana! se ruskee.

Marge kirjoitti...

Miia: Mäkin haluaisin sen ruskeen Nipsun! Ei vaan löydy oikein mistään enää, kun valmistus on lopetettu..

imlacking kirjoitti...

Mun suosikit on Rakkaus ja Haisuli. Ensimmäinen olikin tuo Rakkaus -muki. Tällä hetkellä mulla on Muumimukeista Rakkaus, Haisuli, Muumipappa, Niiskuneiti, Tuutikki sekä Sesonki -muki Siesta. Siestan ostin juuri Euromarketista, maksoi 10e.