perjantai 15. elokuuta 2008

Haaveilua.


Voisiko joku kustantaa minulle matkan Ikeaan? Ei siis vain matkaa, vaan myös ostokset. Ikealta on ilmestynyt vuoden 2009 kuvasto ja usean tovin nettiselailun tuloksena olen suunnitellut jos jonkinmoista sisustusta. Olisi ihanaa päästä katsomaan ja tutkimaan mallihuoneita ja -koteja. Hakemaan inspiraatiota, uusia ideoita. Viime Ikean reissusta on niin kauan aikaa, että silloin en vielä ymmärtänyt mitään koko sisustuksen päälle, joten olisi korkea aika päästä tavarataloa kiertämään. Pelkkää huvimatkaa en kuitenkaan sinne halua tehdä, vaan samalla reissulla pitäisi todella saada tavaraa mukaankin.

Toki kelpaisi sisustus- ja huonekaluhankintamatka myös kaikkiin muuallekin huonekaluliikkeisiin. Kaikki halukkaat maksajat saavat ilmoittautua! :D

3 kommenttia:

Pisaroita kirjoitti...

Valitettavasti en voi sinua auttaa xD

MouMou kirjoitti...

Ikean tyyli paranee koko ajan, onneksi olen menossa sinne parin viikon sisään.:)

Marge kirjoitti...

vilma: Voi kurja, mä laskin kaiken sun varaan ;)

moumou: Olen kateellinen täällä, kun pääset Ikeaan. Kerrohan blogissasi mitä hankit sitten. Minua niin houkuttaisi reissu sinne, kun siitä on vuosia kun viimeksi olen tavaratalossa käynyt ja postimyynnistä en ole ikinä tilannut mitään.