keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Urheilukatsaus

Pitkästä aikaa vähän kurkistus mitä kuuluu minun urheilurintamalleni. Syksyllähän liityin kuntokeskus Elixian jäseneksi ja otin vuoden jäsenyyden ilman taukomahdollisuutta. Olen siis sitoutunut tähän saliin - kävin siellä tai en. Olen ollut todella tyytyväinen Elixiaan ja sen tarjoamiin liikuntamahdollisuuksiin. Muuton ajan tai oikeastaan koko joulukuu ja vielä tammikuun alussakin meni urheilu ihan penkin alle, mutta muutoin olen käynyt Elixialla säännöllisesti yleensä kaksi kertaa viikossa.

Ennen muuttoa urheiluni koostui lähinnä tanssillisista tunneista. Kävin Total-tunnilla, Zumbassa tai erilaisia danceteemoja sisältävillä tunneilla. Salilla olen huono kävijä. Ne kerrat, kun olen kuntosalin puolelle mennyt, olivat personal trainerin kanssa tehtävät kerrat tai yksi sunnuntai, kun ei löytynyt juuri siihen aikaan kiinnostavaa ryhmäliikuntatuntia. Halusin kuitenkin aerobisen puolen lisäksi lisätä lihaskestävyyttä lisäävää liikuntaa ja nyt olenkin käynyt Powerissa (eli vastaa body pumppia), johon olen tykästynyt. Nyt kesää kohti mentäessä yritän tästä lähtien pitää miniminä, että kerran viikossa tulee käydä tekemässä lihaskuntotreeni, kerran aerobinen treeni ja päälle koiran kanssa tehtävät lenkit. Kotona tulee myös telkkaria katsoessa nostella painoja. :)

Toppi -Stadiumilta
Housut - Stadiumilta 
Kengät - Reebok

 
Nyt voi napsia muutaman hedelmän ennen iltalenkkiä. Tänään oli koulutuspäivä ja siellä on aina älyttömän hyvät ruuat. Huomenna sama kaava jatkuu. Sitten tosin pääsee jo aikaisemmin kotiin ja tiedossa on zumbailta! :)

3 kommenttia:

Nella kirjoitti...

Sounds good! Ja hitto, pitää itekin nyt miettiä et mihin lafkaan liittyisin, tuet kun loppu edellisestä paikasta lähdettyäni :) Hedelmäkoppa näytti houkuttelevalta :P~~

Nanna kirjoitti...

Ihanat treenivaatteet sulla! :)

Marge kirjoitti...

reppu: Mulle tärkeintä oli,että löytyy zumbaa ja treenipaikka on lähellä. Ja nyt ei voi kyllä liian laiskaksi heittäytyä, kun treenaamaan on matkaa muutama sata metri. :)

Nanna: Voi kiitos! :)