maanantai 27. syyskuuta 2010

Laiskuutta ja energiaa

Tämä ja eilinen ovat olleen kuin yö jä päivä. Eilen olin koko päivän todella laiska. Koko päivä meni oikeastaan leffoja digiboksilta tuijotellen, mässyillen, puhelimessa juoruillen ja pitkien päiväunien kera. Läpi tuli katseltua mm. Pirates of the carribeanin ensimmäinen ja toinen osa, sekä huippu Disneyn Madagaskar. M ja Milo olivat koko viikonlopun menossa ja M vielä ystävällisesti illalla käytti Milon iltalenkillä, ettei mun tarvinnut nousta sohvalta viltin alta, vaan sain jatkaa mun telkkarimaratonia vielä BB:n talk show:n muodossa. Kunnon perinteinen sunnuntai aamuun saakka biletyksen jäljiltä.

Jos eilen olin laiska, niin tänään oikein pursusin energiaa. Työpäivän jälkeen olen tehnyt ruokaa, käynyt Milon kanssa reippailemassa kunnon lenkin metsässä ja zumbaillut tunnin Elixialla. Vieläkin energiaa on kuin pienessä kylässä. Loppuillaksi aion kuitenkin jo rauhoittua mm. kirjan ääreen.


Uutta luettavaa sain lauantain kirpparireissulta. Kaivarin kanuunasta itselle tarttui mukaan kirjoja sekä H&M:n käyttämättömät harmaat korkkarit. Vähän harmi, ettei sopivaa laukkua sattunut silmään. Laukkulöytö olisi ollut kaikista kivoin. Kaveri sen sijaan löysi itselleen ihan naarmuttoman ja uudenveroisen mustan salkun työkäyttöön käytännössä ilmaiseksi. Se oli huippulöytö!


Nyt kynttilöitä ja kirjaa! Hauskaa viikkoa!

8 kommenttia:

Elbu kirjoitti...

Vau ihanan tyylikästä teillä :)

~M~ kirjoitti...

Tuo Steelin siskokset on pakko minunkin alkaa nyt jostain kaivamaan esiin luettavaksi!Haluaisin niin oppia tykkäämään tuosta Nora Robertsista mutta en jotenkin vaan osaa...Äitini lukee hänen kirjoja ihan hirveästi! Kerrothan sitten mitä mieltä olit Steelin kirjasta?:)

Chatrin kirjoitti...

Tartuta muhunkin energiaa, jooko? :)

dolce kirjoitti...

Kaunis tuo pöytänne, ja tuolitkin todella ihanat!

Miia kirjoitti...

Oi Nora RObertsit on niin hyviä ;)

Marge kirjoitti...

Elbu: Voi kiitos :)

~M~:Kerron toki mitä tykkäsin Steelistä. Ihan heti tosin en pääse sitä lukemaan, sillä ensin on lukujonossa muutama kirjastosta lainattu kirja. Robertseja olen lukenut ainoastaan yhden ennalta, mutta yritän nyt syventyä muutamaan uuteenkin. :)

Chatrin: Saat täältä oikein energiaryöpyn blogin välityksellä! :)

dolce: Kiitoksia! Olen tykästynyt näihin itsekin :)

Miia: Oon lukenu niitä vasta muutaman, joten lisää lisää! :)

Hanna ★ kirjoitti...

Wautsi wau, tyylikästä!

Marge kirjoitti...

Hanna: Voi kiitoksia! (: