keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Kiitos kauniit!

Suurimmat kiitokseni kahdelle ihanalle bloggarille, Nellalle sekä Cherrylle, tästä tunnustuksesta. Pelin henkeen kuuluu myös seitsemän tunnustusta tai tietoa minusta ja täältähän pesee.

1. Olen uraihminen. Se tunne on vahvistunut vahvasti sen jälkeen, kun pääsin kokonaisuudessaan opiskelukuvioista työelämään. Toisaalta olen myös perheihminen, mutta ura ja työ ovat minulle tärkeitä.

2. Olen aina ajoissa. Myöhästyn äärettömän harvoin mistään.

3. Olen aika bilehiiri. Missä bileet, siellä minä. Tanssiminen kuuluu bilettämiseen oleellisesti.

4. Olen keräillyt elämäni aikana kaikenlaista. Nykyään vain muumimukeja. Aikoinani keräilin kuitenkin mm. laskettelulippuja, perinteisesti postimerkkejä, tarroja, kirjepapereita jne...

5. M:n collarit on maailman parhaat housut. Kotona käytän aina kaikkia löysiä housuja, teeppareita ja huppareita. Farkut vaihtuu samantien.

6. Haluaisin oman asunnon mieluiten Lauttasaaresta, Tapiolasta tai Leppävaarasta. Harkitsemme kuitenkin  muitakin asuinalueita. En ole valmis muuttamaan liian kauas keskustasta tässä vaiheessa elämää, vaan sijainnilla on minulle todella suuri merkitys.

7. Minulla on ollut elämäni aikana monta kissaa. Niiden nimet ovat olleet Eetu, Eemeli, Mimmi, Kiki, Nöpö, Tiikeri ja Minnie. Minnie on edelleen M:n vanhemmilla (muutti sinne, kun lähdimme aikoinaan puoleksi vuodeksi Hollantiin) ja Nöpö ja Tiikeri ovat ja elelevät edelleen vanhemmillani.

***

Tunnustus on jo kiertänyt niin monen blogin, että seitsemän sijasta annan tunnustuksen eteenpäin vain yhdelle. Elbun, ole hyvä! :)

5 kommenttia:

Elbu kirjoitti...

Voi kiitos paljon :))

Pisaroita kirjoitti...

Jotenkin mä tunnistan sut näistä täysin :D

Marge kirjoitti...

Elbu: :)

Katja: Hih, joo epäilemättä ;)

imlacking kirjoitti...

Mä oon kans kerännyt vaikka mitä, nykyään lähinnä just Muumimukeja tai no ei sitäkään ehkä keräämiseksi voi sanoa. Tykkään ihan hirveesti juoda sen mallisista mehuista. Ei oo kyllä tällä hetkellä mitään juttuja mitä keräämällä keräisin mutta kynsilakkoja on tullut ostettua taas aika paljon.

Marge kirjoitti...

I'm Lacking: Mä tykkään kans juuri eniten juoda muumimukien mallisista mukeista. Mulla on myös mm. Koko-sarjan mukeja, mutta niitä tulee käytettyö hyvin harvoin juuri muodon takia. (: