maanantai 8. helmikuuta 2010

Uusi vaaterakkaus.



Nahkatakki - Mango
Farkut - Only
Saappaat - AndiAmo

Viikonloppuna löysin etsimäni ja mistä alesta! Täydellinen nahkatakki löytyi Mangosta -70% alennuksella. Hintaa jäi enää alle viisikymppiä. Huvittavinta on, että ystäväni soitti minulle jo monta viikkoa sitten, että oli nähnyt juuri minun näköiseni nahkatakin edullisesti kaupungilla ja hänen oli tehnyt mieli ostaa se minulle. Lauantaina marssittiin ekana Mangoon ja iskin samantien silmäni rekkiin, jossa takki roikkui. Kävin sen sieltä nappaamassa ennen kuin tämä ystäväni ehti sanomaan, että juuri tuota takkia hän minulle oli ajatellut. Aika hauskaa. :)

Nyt syömään herkkupastaa! :)

7 kommenttia:

vippe kirjoitti...

Mäkin hihkuin ihan onnesta kun näin ton rekillä alessa. Olin varma, että olin vihdoinkin löytänyt sen elämäni nahkatakin, jota olen jo kaksi vuotta ettiny. Ei sitten kuitenkaan sopinut mun olkapäille ja se oli sit siinä.

Onneksi jollekkin sopii niin ei jääny turhaan sinne roikkumaan :)

Naily kirjoitti...

Upean näköinen takki! Tosi kiva malli. :) Pärjääkö tuolla jo pakkasilla vai pitääkö odotella vielä kevääseen?

Inna kirjoitti...

Mä tein just tommosta pastaa viikko sitten =D ja eilen tein kanssa, mutta lisäsin siihen vielä lohta

Chatrin kirjoitti...

Alelöydöt on ihan parasta! Tulee aina niin hyvä mieli niistä.

Marge kirjoitti...

vippe: Voi harminpaikka :( Se on ikävää, jos joku täydellisesti silmiin iskenyt vaate ei päällä olekaan hyvä. Onnea takin etsintään! :) Toivottavasti et kolmatta vuotta joudu odottamaan.

Tincali: -10 asteen pakkasilla takilla pärjää, jos alla on vain tarpeeksi lämmintä. Enemmän käyttöä tulee kyllä vasta keväämmällä. Olen niin mukavuudenhaluinen ja vilukissa, että pukeudun vielä mieluummin kunnon talvitakkeihin.

Inna: Lohi voisi sopia tuohon hyvin! :)

Chatrin: Niinpä! Mäkin mietin, että käytännössä säästin ainakin 50€, koska olis varautunut maksamaan takista yli satasen. :D Lähes ilmainen siis.

Anonyymi kirjoitti...

oi sul on aivan ihana hayva <3

Marge kirjoitti...

Veera Bianca: Niin on, kiitos :)