maanantai 18. tammikuuta 2010

Uudet tikkaat.

Olen kovasti hullaantunut sisustustikkaisiin.





Viime kesänä isä teki meille ensimmäiset, kovasti haluamani tikkaat heinäseipäistä. Tikkaat sijoitettiin heti parvekkeelle,jossa niihin on ripustettu lyhty roikkumaan. Kesällä tikkaiden alle istutin kukkia kasvamaan, mikä toi kivaa kesän vihreyttä parvekkeellekin. Nyt viikonloppuna meille tuli sitten toisetkin tikkaat.


M nikkaroi hieman toisenlaiset tikkaat olohuoneeseen. Nyt niissä roikkuu yksi viltti. Me like iiit! :)

13 kommenttia:

Kaitaliina kirjoitti...

Ah, kuinka ihanat! Mä NIIN haluaisin tikkaat, olen jo kauan halunnut. Just tuollaiset puun väriset tai valkoiseksi maalatut. Olen vähän niin kuin odottanut, että mä (tai joku) väsäisi ne ja sitten tarvittaisiin myös sitä "kuuluisaa" tilaa..) Ja sulla on KAHDET!

Inna kirjoitti...

Hienot! Aina ihanampi kun saa jotain, mitä jokapoika ei voi kaupasta hakea =)

Chatrin kirjoitti...

Kelpais mullekin! :)

Marge kirjoitti...

Kaitaliina: Ei muuta kuin selvittämään löytyiskö keltään tutulta mitään materiaalia sopiviin tikkaisiin. Olen sisustuslehdistä katsonut hintoja ja tuollaisita perustikkaista saa helposti pulittaa 100€ liikkeissä.

Inna: Totta! :) Tykkään noista myös kovin.

Chatrin: :)

Naily kirjoitti...

Mukavasti tuovat maalaistunnelmaa sisälle tuollaiset tikkaat. :) Onpa kätevää, kun saitte itse tehdyt, eikä tarvinnut satasta pulittaa. Noissa on vielä enemmän tunnelmaa.

Aune kirjoitti...

Mä oon kans yrittänyt sisustustikkaita kysellä, kävin vkloppuna huonekaluliikkeet läpi, ja eipä ollut. Kummallista. Anttilan nettikaupassa ois yhdet. Mutta tosi ihanat nuo! Maalaishenkeä.

Marge kirjoitti...

Tincali: Tykkään noista enemmän kuin sellaisista valmiista. On ihan uniikit. :)

Aune: Joo ei niitä ole kyllä liikkeissä kauheasti näkynyt. Juu nuo on vähän tuollaista vanhaa tyyliä. :)

Elisabeth kirjoitti...

Upeat tikkaat! Ja varmasti on tunnearvoakin reippaasti, kun isän nikkaroimat. Todella särmikkäät ja hauskat! Itsekin haaveilen sisustustikkaista, mutta en tiedä minne ne saisin sopimaan..

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kivalta näyttää noi tikkaat! Hyvä sisustuselementti, monikäyttöinen on, siihen voi ripustaa vaikka vaatteitakin.

Pipari kirjoitti...

mäki tykkään sisustustikkaista ja oon sellaisia miettinyt myös parvekkeelle. ehkä kesällä hankin sellaiset:)

Marge kirjoitti...

elizabeth: Kyllä noista tikkaista tuli heti kertaheitolla tärkeät. :) Onhan se kivempaa, että ne on isän ja poikaystävän itse nikkaroimia, eikä massatuotantona kaupasta ostettuja. :)

silkkis: Niin voi, ja jopa kirjoja. :)

Pipari: Parvekkeella ne on kivat. :) Niihin saa monenlaista roikkumaan ja tuo sitten parvekkeellekin enemmän sellaisen sisustetun fiiliksen.

Eeva/North and South kirjoitti...

ihania! oon kuolannut mokosta löytyviä (luultavasti) jonkun itämaisen käsistään kätevän pikkulapsen tekemiä, mutta itse tehdyt on kyllä vielä paremmat...

Marge kirjoitti...

Eeva/North and South: Ei muuta kuin materiaalia tikkaita varten etsimään. :) Onhan noissa omatekemissä aina enemmän tunnearvoakin kuin valmiiksi ostetuissa. ja saa vähän malliinkin vaikuttaa. :)