sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Tontun töissä.



 Takki - Vila
Kaulaliina - Vero Moda
Legginssit - Gina Tricot
Harmaa laukku - Rodokselta
Saappaat - Italiasta / Kaverilta lainassa

Tämä sunnuntai kului kokonaan tontun töissä eli joululahjojen parissa. M:n kanssa suunnattiin kaupungille heti 12 aikaan, kun liikkeet aukesivat. Olipa ihanaa päästä ihmisten ilmoille, kun koko viikon on jumittanu vaan kotona tai töissä lääkärireissun lisäks. Nyt on kaikki lahjat ostettu ja itsellekin sain jotain kivaa. :)


Vähän herkkujakin shoppailun lomassa. Käytiin Burtsissa, jossa söin cokis lightin kanssa vuohenjuusto-kana bruchettan ja M söi teen kanssa mozzarella focatccialeivän.  Kotiin otettiin mukaan vielä Arnoldsista donitsit.Tulipa taas herkuteltua!


Kotona piti heti päästä kaikki paketoimaan. Hyvä, että maltoin takin heittää päältä pois, kun olin jo kaapista tonkimassa saksia ja teippejä esille. Joulukuusi on saanut nyt alleen pienen pakettirykelmän ja siinä ne odottavat nyt siihen saakka, että jaetaan eteenpäin lahjojen saajille.




Pelkkiä joululahjoja ei ostettu, vaan itsellekin jotain. Minä sain Calvin Kleinin alusvaatteita ja Sokkarin myyjä antoi ostosten yhteydessä kokeiltavaksi Max Factorin meikkinäytesetin, josta löytyy pieni meikkivoide, kajaali, huulipuna sekä kynsilakka. M:lle ostettiin vaatteita huomiseen työhaastatteluun. Työhaastattelu on Vantaalla, joten tässä eletään nyt jännää aikaa. Tuntuu aika epätodelliselta, että jos M tuon paikan saisi - ja ottaisi vastaan - niin meillä olisi jo alkuvuodesta muutto Helsinkiin edessä. Minulle tulisi kiire työpaikan etsinnän kanssa ja entä asunto? Jäisinkö itse vielä tänne siihen saakka, että minulle löytyisi töitä vai lähtisinkö riskillä saman tien mukaan ns. "tyhjän päälle" ja luottaisin, että töitä löytyy. En osaa edes ajatella koko asiaa, ennen kuin tiedetään miten haastattelu meni. Hui, jännittää ja vähän pelottaakin.

12 kommenttia:

Pisaroita kirjoitti...

Tää ei nyt ehkä oo kauheen olennaista mut mulle tuli ihan ekana mieleen tästä postauksesta, että ehkäpä mun olis aiheellista uusia alusvaatevarastoa xD Elman odotusajan alushousut ei kestä päivänvaloa ja taisipa mulla joka yhdet rintsikat olla sillon mitä pysty pitämään. Sen jälkeen tuli ihanaakin ihanampi imetysliivi vaihe, jonka jälkeen en oo paneutunut asiaan ollenkaan ennen ku nyt :D Kiitos hei herätyksestä ystävä vaikka se ei nyt varmaan tän postauksen tarkoitus varsinaisesti ollutkaan ;)

Marge kirjoitti...

Katja: Ne päivänvaloa kestämättömät alushousut on niitä parhaita ;) Mut nyt sitten kipin kapin alennusmyynneiltä varastoa uusimaan. Mun pitäis pitää alusvaatteista inventaario. Nimittäin kaapeista löytyy niitä yläasteajan Lindexin stringejä. Muistat varmaan mitä silloin sieltä hampstattiin kolmet kympillä -tyyliin. :D

Keke kirjoitti...

Hei mikä tuo maxfactoryn meikkivoie tuossa on?? Ku se mun lemppari on lopetettu ni aattelin et oisko se vaan hetkellisesti lopetettu..tai jotain..

Ja repesin tuolle paketoimisinnolle. Ihan ku mä=)=) Miks se onkin niin hauskaa=)=)

Ja sit vielä piti sanoo et just tuommosen mustan takin tarvisin!Kiva!

Alma kirjoitti...

Toivottavasti haastattelu menee hyvin!!! Ja mä niin tiedän tuon olotilan, kun tulevaisuus on epävarmaa ja edessä mahdollisesti isoja muutoksia. Aluksi ne jännittää, kauhistuttaa ja ehkä surettaakin. Mut sit pitääkin ajatella niitä hyviä puolia, että hei, mä pääsen tutustumaan ihan uuten kaupunkiin, haen uutta työpaikkaa, muutamme uuteen kotiin, poikaystäväsi saa kivan työpaikan jne. Muutoksessa on aina sellainen uuden alku! Tsemppiä jännitykseen ja peukut pystyyn.:)

Marge kirjoitti...

Keke: Toi meikkivoide on Lasting performance. En oo koskaan kokeillu, mutta tuota olen nähnyt myynnissä. Joku ihme paketointivillitys on kyllä nyt meneillään. M kysy kaupungilla eilen, että viedäänkö lahjat paketoitavaks, niin mä olis sillee et "Eiiiiii, minä ite!". :D Käytän tota mustaa takkia all the time. Kaikki muut takit on jääny ihan ton varjoon tänä talvena.

Alma: Oon täällä jännityksestä ihan sykkyrällä. Mulla on tuollanen just sun mainitsema olotila. Toisaalta taas hirveen innostunut ja odottava, mut silti pelottava ja surullinenkin. Muuten ei pelota, mutta mulle työpaikan löytyminen aiheuttaa päänvaivaa ja pohdituttaa. Joku sanoisi, että olen hullu, jos jätän vasta vakinaistetun työpaikan tässä taloustilanteessa, mutta sinne pitää mennä minne sydän sanoo.

Chatrin kirjoitti...

No onpas jännää, varmaan pidät meidät ajantasalla tuon työpaikan ja muuton suhteen... :)

Alma kirjoitti...

Sille, joka sanoo, et kyllä sun nyt pitää pitää tää vakityö täällä, voit todeta, että niin joo, että sitten kökin täällä elämäni yksinäni ja reissaan kaiken vapaa-aikani? Töitä löytyy varmasti! Jollei heti, ni sitten ainakin lähes. Elämässä pitää pystyä olemaan avoin ja innokas uusille haasteille. Ja kun on parisuhteessa, ni kaikkea ei voi vaan sunnitella niin, että miten minä teen asiat. Kerrothan sit tosiaan heti, et miten meni? Missä te nyt asuittekaan? J-kylä? Kuopio? Lahopää (mulla)?

Marge kirjoitti...

Alma ja Chatrin: Pidän teidät ajantasalla. Haastattelu meni M:n mielestä hyvin ja haastattelijatkin antoivat kuvan, että tykkäsivät. Loppuviikosta me jo tiedetään miten käy, mutta jos Helsinkiin suunnataan, niin tammikuun 11. alkaa siellä M:llä työt. On tää hurjan jännää. Maailma ei kuitenkaan kaadu, jos nyt ei tärppää. Sitten muutetaan myöhemmin. :)

Alma olet kyllä niin täysin oikeassa ja voisin kompata jokaista sanaasi. :)

Alma kirjoitti...

Ja sullahan lukee selvällä suomella blogissasi "kuopiolaistyttö"...:) Lahopää indeed! Mut oikein mä muistin.

Marge kirjoitti...

Alma: Jä tääll toinen lahopää! En muistanu vastat sulle missä me nyt asutaan :D

Mari kirjoitti...

Oih, nuo arnoldsin herkut on jotain niin syntisen hyvää! Tulin kurkkimaan blogia ja löysin sitten noiden herkkupalleroiden kuvan samantien.. Eihhh! :)

Marge kirjoitti...

Marika: Tosi kiva kun kävit kurkkimassa ja kommentin jättämässä. :) Nuo on kyllä syntisen hyviä. Voi nam nam.