keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Keskiviikkoillan mietteitä.

Olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että teen tänään "kevyen" 14 tunnin työpäivän, mutta pääsinkin lähtemään jo 8,5 tunnin jälkeen kotiin, eikä haittaa kyllä yhtään. Rästitekemistä kyllä löytyy, vaikka ylimääräinen rahakin olisi kieltämättä kiinnostanut. Saan illan vietettyä loistavasti kotona punaturkin kanssa touhuten, kotipuuhaillen ja jättimäiseksi kasvanutta lukemattomien lehtien pinoa hieman edes pienentäen. Opiskelujututkin tulivat äsken mieleen ja kävin kirjastossa lainaamassa muutaman uuden opuksen opinnäytetyötäni varten (avasin muuten opparini äsken koneelle ensimmäisen kerran yli kuukauteen, hups!) ja silmäilin kalenteriani läpi miettien, että milloin ihmeessä lähden reissun päälle loppuja opinnäytetyön haastatteluja tekemään.
(Kuvat 1 & 2)

Viikonloppua varten pitäisi ehtiä kaupungillekin pyörimään, sillä lauantaina olen menossa "Totally 80's" -bileisiin ja tarvitsen jotain päällepantavaa. Glitteristä jo tiedän ostavani isot ja värikkäät korvikset ja ehkä samaan sarjaan kaulakorunkin, muta muuten olen vielä aivan hukassa asuni kanssa. Inspiraatiota haen parhaillaan kuvattavan Sex and the city 2 -elokuvan 80-luvun tyylistä, mutta en aio sentään Kim Cattrallin tasoiseen rohkeaan ja räiskyvään lookiin asti panostaa. Jotain hillittyä, mutta silti kasaria.

Vaikka muuten shoppailemaan asti en ole vielä ehtinyt, niin muumimukin kävin jo maanantaina Prismalta hankkimassa kokoelmiini. :) Nyt kotipuuhailemaan!

9 kommenttia:

Alma kirjoitti...

Mä en olekaan pitkään aikaan ollut missään naamiaisissa! Onko nuo ihan yksitysbileet? Kuulostaa hauskalta.:) Kuvia sitten!

Minka kirjoitti...

Mulla kans hirvee miettiminen niissä vaatteissa!!! En yhtään osaa päättää, mitä laitan päälle ja J:sta ei oo mitään apua. :P

Ja nyt sit uskaltaudun laittaan sulle tän munkin blogin... Tää on ihan tällanen alotus, vaikka tosin vuos sitten aloitin, oon poistanu osan teksteistä jne...

Ja huomasin muutes, että oon ostanu kans noita muumeja, mä kans kerään niitä. :)

Inna kirjoitti...

Meillä oli muutama kesä sitten kasarit ja täytyy sanoa, että pojat olivat kyllä ehdottomasti parhaimmillaan. Voi sitä kauheutta! Hyviä kuvia tosin tulu =)

Marge kirjoitti...

Alma: Juu yksityisbileet ovat. Pari kaveria on vuokrannut erään baarin saunatilat iltaa varten. :) pitää ottaa kuvia! Eilen jo sovittelin asukokonaisuutta ja vielä korut pitää hankkia.. :)

Laakson neiti: M vaan eilen nauro mulle, kun sovittelin peilin edessä vaatteita ja kriisailin äidille puhelimessa, että käytettiinkö 80-luvulla tämmösiä ja tämmösiä ja voiko sitä ja tätä laittaa.. :D Mut lauantaina sitten kemujen merkeissä nähdään! Voistais sit sopia vaikka seuraavasta lenkistäkin samalla.

Kiitos blogiosoitteesta. Tulen sinne syventymään tarkemmin. :)

Inna: Hah, voin kuvitella. :D

Minka kirjoitti...

Joo, nähdään huomenna, nyt pitääkin alkaa testaamaan meikkiä huomiselle, oon oikeista töistä nyt lomapäivällä ja illaks kassalle... Ja sovitaan tosiaan se lenkki aika!

Mä yritän opetella päivittämään blogia, niin siellä olis jotain luettavaakin... :)

Marge kirjoitti...

Laakson neiti: Mun pitää vielä huomenna käydä korut shoppailemassa kaupungilta. :) Innolla odotan uusia postauksia. ;) Huomenna nähdään!

Chatrin kirjoitti...

Mun on pitänyt tehdä postaus muumimukeista jo alkuvuodesta lähtien, mutta se on aina vaan jäänyt... Ehkäpä toteutan sen pian. Pitää käydä ostamassa tuo Seikkailu muki ensin :)

Keke kirjoitti...

Muumimukit on niin ihania. Mul ei o yhtään ja aina niistä silti oon haaveillu=) alko jo huippaa ku luin ton 14 h työpäivä kohdan=) Onneks et sit joutunuj olee koko aikaa.

Marge kirjoitti...

Chatrin: Tee ihmeessä! Minäkin olen joskus viime vuoden lopulla postaillut silloisesta kokoelmastani, mutta muutamalla mukilla se on senkin jälkeen karttunut. :)

Keke: Teki kyllä hyvää viettää koti-iltaa tuolloin keskiviikkona, sillä ma, ti ja to meni reilu 12 tunnin työpäivillä jokatapauksessa. Onneksi oli vaan väliaikaista ja enää ei tuollaisia päiviä ole tulossa. Huh. :D