tiistai 11. elokuuta 2009

Kenkähimotus.

Tänään olin pukeutunut kokonaisvaltaisesti henkkamaukkaan. Sainpas vihdoinkin sen sinisen tunikamaisen kauluspaidan. Elloksen versio lähti pika pikaa palautukseen, mutta H&M:n paketista löytyi mieluinen. Samaista paitaa myydään myös liikkeissä ja tekisi mieleni tuota valkoisenakin.

Mutta sitten itse asiaan, eli kenkäkuumotukseen. Tarvitsen syksyksi uusia kenkiä ja olinkin päättänyt hankkia Biancosta -50 % alennukseen oikeuttamalla alennuskortilla jotkut ihanat tolppakorolliset ja pitkävartiset saappaat, kunnes törmäsin heidän nettisivuillaan näihin kaunokaisiin..:

Visio vaihtuikin äkkiä ja nyt minun on saatava ylläolevat kengät. Olin äsken treffaamassa kaveria kaupungilla ja käytiin tarkistuskierroksella Biancossa, mutta noita himoitsemiani kenkiä ei vielä ollut tullut. Myyjän mukaan kenkiä tulee ainakin muutamassa värissä lähiaikoina, joten ei auta kuin käydä säännöllisin väliajoin katsomassa, milloin kengät ovat tulleet. Haluan todella juuri nuo itselleni. Tämän hetken MUST HAVE!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kengät, ihan täydellisen väriset!:)

Marge kirjoitti...

Sofia D: Haluaisin juuri ehkä nuo harmaat. Valkoisetkin vois olla kivat, mutta vaihteeksi toisen väriset vois olla kivemmat. :)

minea kirjoitti...

Ajattele jos ne ei istu malliltaan sun jalkaan yhtään. T. Ilonpilaaja ];)

(Oikeesti on tosi kivat kengät, ostin viime syksynä itse samantyyliset nilkkurit, ilman vetoketjua tosin. Nyt ajattelin uudistaa niitä laittamalla niittejä varteen, saa nähdä saanko aikaiseksi)

Marge kirjoitti...

minea: Sitten on kyllä paha paikka, jos kengät ei kävisikään jalkaan. Biancon kengät tosin yleensä lähes poikkeuksetta on mun jalalle tosi hyvät, mutta eihän sitä tiedä.

Kenkien tuunaus kuulostaa kivalle. nyt onkin paljon niittejä kengissäkin nähtävillä ja vähän persoonallisemmat saa itse tekemällä.

Chatrin kirjoitti...

Osta harmaat! Valkoiset nounou. Aattele niitä syysloskakelejäkin :O

Marge kirjoitti...

Chatrin: Olet oikeassa. Ei ne valkoiset kauaa valkoisina säilyisi.

Keke kirjoitti...

Juu ihanat kengät ja tykkään tuosta kauluspaidasta niiiiin paljon=)

Inna kirjoitti...

Minulla on kanssa tuommoinen paituli, mutta raidoilla. Olen vähän siinä ja siinä, että osaanko pitää sitä leggareiden kanssa...äitini jopa kerran huomautti, että olet unohtanut housut kotiin =D
farkkuleggareiden kanssa tykkään pitää enempi (ihan kuin niillä olisi muka jotain eroa) =D

Marge kirjoitti...

Keke: Minä myös (:

Inna: Minä oon töissä pitäny tuota paitaa nyt mustien pillifarkkujen kanssa ja vapaalla legginssien kaverina. :) Farkkuleggarit pitäis minunkin hankkia!