maanantai 1. syyskuuta 2008

Kosmetiikkakysely.

1. Varhaisin meikkimuistosi?

Ala-asteella ollessani sain ensimmäiset meikkini serkultani. Meillä käydessämme hän toi minulle kassillisen vanhoja, lähes käytettyjä tai hänellä käyttämäksi jääneitä luomivärejä tai huulipunia. Innokkaana uusista jutuista tietenkin piti kokeilla ja ripset paakkuisina, iho astetta liian vaalealla puuterilla puuteroituna ja huulet järkyttävän värisinä piti vanhemmille päästä näyttämään mitä tuliaisilla oikein saatiin aikaan. :D Voin kertoa, että jälki ei ollut kaunista katsottavaa.

2. Mitä meikkejä löytyy käsilaukustasi?

Lähes aina puuteri sekä huulirasva/huulikiilto. Harvemmin muita meikkejä.

3. Lempituoksusi?
Tällä hetkellä olen Ralph Laurenin tuoksujen suurkuluttaja. Ykkösenä Hot sekä hyvänä kakkosena tulee kestosuosikkini Ralph.

4. Henkilökohtainne kauneusvinkkisi?

Juo paljon vettä ja nuku riittävästi. Aloitan aamun aina vesilasillisella, joka saa myös aineenvaihdunnan käyntiin heti aamulla. Unta tarvitaan myös paljon, sillä kukaan ei tuskin tunnista väsyneenä olevansa parhaimmillaan.

5. Uusin kauneuslöytösi?


Tigin hiustuotteet. Minulla on kuivat ja ohuet hiukset, joten hiukseni vaativat paljon hiustenhoitotuotteilta. Tähän uuteen tuttavuuteen olen tyytyväinen.

6. Ikimuistoisin virheostoksesi?

Vihreä huulipuna kimalteilla. Aivan järkyttävää.

7. Meikkivoiteella vai ilman?

Meikkivoiteella. Minulla on ohut iho ja varsinkin talvella ilman meikkivoidetta muutama verisuoni tulee näkyviin.

8. Eyrliner vai kajal?

Kajal on minun valintani. Minulla ei ole niin tarkka käsi, että eyrlinerilla saisin varmasti tarkan ja kauniin jäljen.

9. Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?

Paul mitchellin hiuksiin jätettävä hoitoaine, joka toimii myös kosteusvoiteena - uskokaa tai älkää. Pelastaa pahimmiltakin takuilta. Luotan myös Osiksen hiuslakkoihin.

10. Tuote, jota haluat vielä koittaa?

Uusia hajuvesiä. Ei mitään tiettyä merkkiä tiedossa.

Ps. Voitin elämäni ensimmäisen blogikilpailun. Kiitos Pipari! <3

4 kommenttia:

Pisaroita kirjoitti...

Hitsi kaikki muut on tuollaisia meikkitietoisia, nooh minä käytän vaseliinia xD Mä en vaan ihan oikeasti käytä kuin niitä muutamia juttuja, jotka on hyväksi osoittautuneet ja piste, tylsä tai ei ;)

Marge kirjoitti...

vilma: No hei, en voi sanoa itseäni erityisen meikkitietoiseksi! Ja vaseliinissa ei ole mitään vikaa! ;)

Pipari kirjoitti...

se oli kilpailu, ei arvonta ;)

Marge kirjoitti...

pipari: hups! vaihdoin tekstiin oikein. Liput tulivat tänään, kiitos paljon!