perjantai 27. kesäkuuta 2008

Ihania löytöjä.

Tein tänään hyviä löytöjä alennusmyynneistä. Eilen en aikomuksistani huolimatta malttanut keskittyä alelaareja penkomaan, mutta tänään korjasin tilanteen. Sokokselta nappasin mukaani Pentikin kynttilänjalkoja -40% alennuksella, jotka näkyvät ylemmässä kuvassa.
Tämän päivän löytö oli myös Pentikin maljakko/kynttiläjuttu, jota olen kauan jo himoinnut. En vielä kaunista pakkausta raaskinut avata kuvaa varten. Kuvan pöytävalaisin on vuoden takainen löytö kirpparilta ja Alvar Aallon pieni vaasi aikoinaan saatu ylioppilaslahja.

Ja enhän minä aivan voinut kulkea kaikkien vaateliikkeiden ohitse. Vero Modasta löytyi tämä pirteän värinen neule -50% alennuksella.

Illaksi minulla riittää tekemistä puolen vuoden aikana kertyneiden Trendien parissa. Hollannissa olon aikana kaikki lehteni menivät vanhempieni osoitteeseen ja nyt muutos jälkeen pääsen uppoutumaan lehtiin todenteolla. Ennen lukemista aion kuitenkin käydä vielä iltalenkillä ja laittaa huomiset vaatteet valmiiksi. (Olen lähdössä valmistujaisjuhliin. Pukuni tulee olemaan todennäköisesti sininen mekko, jossa on pieniä valkoisia ja sinisiä kukkasia, valkoinen vyö sekä valkoiset korkkarit.)

3 kommenttia:

Pisaroita kirjoitti...

Oisko noita kynttilänjalkoja ollu valkoisena? Mä voisin ottaa sellaiset :)

Marge kirjoitti...

Ei ollut muita kuin ruskeita. :/

Pisaroita kirjoitti...

Hööh :(