tiistai 22. syyskuuta 2009

Kalenteriaddikti ja listahirmu.

Olen kalenteri-ihminen. Kirjoitan niin tärkeät kuin turhatkin tapahtumat ja asiat kaleteriini, jota mielelläni myöhemminkin selailen ja seuraan mitä sitä on tullut tehtyä. Kalenteri on täyttynyt kaikenlaisesta tulevien viikkojen osalta. Tulossa on tyttöjen viikonloppu (shoppailua, gossippia, saunaa ja hyvää ruokaa all day long), kolme opparin haastattelua, yhteislenkki kaverin ja hänen koiransa kanssa, aerobickia ja kiinteytysjumppia, Helsingin reissua (minähän ravaan siellä nykyään ihan yhtenään!), Kalpa-Ässät jääkiekkopeli, muistutuksia siitä kuinka haastattelut pitää litteroidakin, kaverin viikonloppuvierailu meille jne..

Olen myös ahkera tekemään kaikenlaisia listoja. Töissä minulla on aina jonkinlainen tehtävien töiden lista sekä ostoslista hankittavista tai pian loppuvista tarvikkeita. Kohta alan jo suunnittelemaan listaa siitä mitä voisin ostaa kenellekin joululahjaksi. En ole toki liian ajoissa.. ;)

8 kommenttia:

Keke kirjoitti...

Kiva, kirjotin jo kerran tänne pitkän kommentin eikä tullu perille. Argh=) Niin, sitä vaan et oon ollu joskus kans ihan kalenterifriikki=) Mut se loppu ku koulu loppu. Nyt ku luin sun jutun into iski uudelleen. Ku kirjottelin just kaikki pienetkin menot sinne, nykyään vaan suunnilleen urheilut ja tärkeet menot. Olli niin kiva aina lukea mitä oli tehny. Pitäs ostaa uus kalenteri ja alottaa taas kirjottelu. =)=)

fudge kirjoitti...

Kalenteria ilman ei tulisi millään toimeen, oon niin huono muistamaan mitään sopimiani asioita! :D Ja täällä kanssa toinen, joka jo salaisesti pohtinut joululahjoja :DD

Chatrin kirjoitti...

Listat RULES!

Marge kirjoitti...

Keke: Kalenteri on vähän kuin päiväkirja, kun sinne kirjaa kaikki mienetkin asiat ylös :)

fudge: En ole siis ainut hyvissä ajoin joulujutuissa liikkeellä oleva.. ;)

Chatrin: Todellakin! :D

minea kirjoitti...

Listat on ihan parhaita! Niitä voi kirjoittaa ihan mistä aiheesta tahansa. Tapanani on siivota osa tai ainakin noloimmat listat piiloon kun vieraita tulee. Vaikka kaikkihan niitä kirjoittelee.

Kalenteria ilman en myöskään tulisi toimeen. En koskaan muistaisi mitään, tai muistaisin, mutta olisin varma että olen unohtanut. Nyt voi helposti tarkistaa kalenterista. Ja samalla se toimii hyvänä päiväkirjana, kun sinne merkkaa oleellisimmat tapahtumat. En ikinä heitä pois vanhoja kalentereitani, ja niitä alkaa olla jo hyvä pino.

Joululahjoja olen myöskin alkanut miettimään, ja yhdellä ystävälläni luki tänään facebookin statuksessa: KOLME KUUKAUTTA JOULUUN <3 eli kai sen joulun odotuksen on saanut jo virallisesti aloittaa?

eli I hear you, sister! ;)

Marge kirjoitti...

minea: I have a soulmate! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Oon ihan samanlainen! Kalenteri kuuluu tärkeimpiin tavaroihini ja ilman sitä olen hukassa. Sen plärääminen on kivaa ihan huvikseen. Samoin oon tuollainen lista-ihminen. Hassua löytää joku samanlainen! :D

Marge kirjoitti...

silkkikengät: Samikset! :)